Subject: Küsimus kinnistult mahasõidu rajamise kohta Viljandi vallas.
From: "Dagmar Lundver" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Apr 2024 22:43:17 +0300

Tere.

Müün kinnistut 62901:002:0168 
<http://xgis.maaamet.ee/ky/FindKYByT.asp?txtCU=62901:002:0168>  Mustivere 
külas, Viljandi vallas, Viljandi linna lähedal.
Mure on kinnistule ligipääsuga. Küsimus, kas sinna saab rajada mahasõidu tee 
ja mis tegevusi on selleks vaja teha?

Tagasisidet ootama jäädes,

-- 

Dagmar Lundver

Domus Kinnisvara

Kutseline maakler / konsultant

Kinnisvaramaakleri reg nr: 38435

Kutsetunnistus KKM 144300

  <https://magic.mixd.ee/kairi/domus/phone.png>   <tel:+372+3725146244> 
+3725146244

  <https://magic.mixd.ee/kairi/domus/mail.png>  [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

  <https://magic.mixd.ee/kairi/domus/profile.png>  Leia mind kodulehelt 
<https://domus.ee/konsultandid/dagmar-lundver/>

  <https://magic.mixd.ee/kairi/domus/link.png>  www.domus.ee 
<https://www.domus.ee/>

  <https://magic.mixd.ee/kairi/domus/domus.png>

 <https://www.facebook.com/domuskinnisvara/> 
<https://www.instagram.com/domus_kinnisvara/> 
<https://www.youtube.com/user/Domuskinnisvara>

Tallinn <https://domus.ee/ettevottest/tallinn/> , Luise 2, tel: 646 4035
Tartu <https://domus.ee/ettevottest/tartu/> , Riia 4, tel: 742 3100
Pärnu <https://domus.ee/ettevottest/parnu/> , Pikk 12, tel: 443 1154

Narva <https://domus.ee/ettevottest/narva/> , Fama 10/2, tel: 356 6411
Viljandi <https://domus.ee/ettevottest/viljandi/> , Tallinna 6, tel: 433 
4411
Kuressaare <https://domus.ee/ettevottest/saaremaa/> , Kauba 5, tel: 453 6433

Maakleriteenus <https://domus.ee/maakleriteenus/>  | 
<https://domus.ee/hindamisteenus/>   Hindamisteenus  | 
<https://domus.ee/seadustamine/>   Ehitiste seadustamine  | 
<https://domus.ee/arikinnisvara/>   Ärikinnisvara  | 
<https://domus.ee/investeerimisprojektide-juhtimine/>   Investeeringute 
juhtimine